Jakou poskytujeme záruku?
Co znamená naše záruka vzhledem k novým pravidlům pro eshopy?
Ze zákona obecně platí, že u nepoužitého zboží můžete vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od jeho nákupu. V době pro vytknutí vady tedy můžete vytknout pouze takovou vadu, která již existovala v době převzetí zboží.
Pro vybrané zboží Vám však nad rámec zákonné doby pro vytknutí vady také poskytujeme záruku za jakost. Obsahem záruky za jakost je Vaše právo na bezplatnou opravu zboží v případě, že se na zboží v záruční době bez Vašeho přičinění vyskytne vada. Pokud nebude možné vadu opravit, poskytneme Vám přiměřenou slevu z kupní ceny.
Touto zárukou není dotčeno právo spotřebitele na bezplatnou nápravu vad ze zákona.
Záruku za jakost poskytujeme v základní délce dvou let od převzetí zboží.
Jaká je prodloužená záruka?
Nad rámec základní záruky za jakost, kterou nabízíme v délce dvou let od převzetí zboží, Vám nabízíme taktéž možnost prodloužené záruky. Prodloužená záruka chrání Vámi zakoupené zboží nad rámec základní záruky, a to o další jeden či více roků.
Certifikát o prodloužené záruce Vám předáváme společně se zakoupeným zbožím.
Jak můžete záruku uplatnit?
Právo ze záruky můžete uplatnit osobně nebo písemně v kterékoli naší provozovně, v níž je uplatnění záruky možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, a v našem sídle. Spolu s uplatněním záruky nám prosím doručte vadné zboží a sdělte nám popis vady.